Thursday, August 27, 2009

Majlis Berbuka Puasa Bersama Pegawai Daerah Muar

Syukur alhamdulillah, program berbuka puasa pada 26 Ogos 2009 bersama Pegawai Daerah Muar, Pentadbir Tanah Muar, YDP MPM Muar, Ketua-Ketua Jabatan dalam daerah Muar termasuk JASA, Penghulu, Ketua-Ketua Kampung dan penduduk setempat telah menjayakan majlis berbuka puasa di Masjid Pekan Lenga berdekatan dengan Balai Polis Bukit Kepong.

Suasana kekeluargaan antara satu jabatan jelas kelihatan sepanjang program tersebut termasuk melawati beberapa makam pejuang Islam di sana dan solat tarawikh sekali. Turut hadir rakan-rakanku iaiatu Ajak, Aji Nizam, Mawi dan Robert.

Insya Allah, selepas ini pada 28 Ogos 09 berbuka dan solat tarawikh di Surau Jalan Mahmod Parit Jawa, 30 Ogos 09 majlis tahlil dan berbuka puasa serta jamuan muhibah peringkat negeri di Tanjung Emas, 1 Sept. 09 di Surau Al Falah Parti Masjid Sungai Balang, 2 Sept. Masjid Parit Baru Air Hitam Muar, 3 Sept.09 di Masjid Paya Panjang, Jorak, 4 Sept. 09 bertadarus di rumah Pegawai Daerah Muar, 5 Sept.09 bertadarus di rumah Menteri Besar Johor. Kepada semua kaum muslimin dan muslimat dijemput hadir di dalam program tersebut.

No comments: