Wednesday, June 8, 2011

MAJLI PENYAMPAIAN BUNGKUSAN KEPADA MANGSA RIBUT






UMNO Bahagian Bakri sekali lagi menjadi badan yang prihatin apabila menganjurkan majlis penyerahan bantuan kepada 47 penerima bantuan mangsa ribut pada 7 Jun 2011. Program dianjurkan bersama JPMM DUN Sungai Abong dan Jabatan Kebajikan Masyarakat. Mangsa ribut yang terlibat merangkumi Melayu dan Cina. Sumbangand daripada Dato' Saipolbahri (Ketua UMNO Bakri), Datuk Dr. Haris Salleh (Pengerusi JPMM DUN Sungai Abong), En. Mazlan bin Hj. Sabari (Timbalan Ketua UMNO), Hj. Hassan Johari (Naib Ketua UMNO) dan Hj. Mohd Fuad bin Tukirin (Ketua Pemuda UMNO).

Program yang diadakan di Balairaya Taman Meranti turut dihadiri oleh Pn. Jamilah Othman (ketua wanita), Tok Mokhtar (Ketua Kampung Batu 3), Tok Musyrik (ketua kampung Batu 50, Tok Nazir (ketua kampung batu 6), Tok Khalil (ketua kampung jeram Tepi), Tok Salleh (ketua kampung simpang jeram), tok kahar (ketua kampung Sabak Awor), Pn. Hellen Fong (Ahli Majlis) dan Goh Kim Huat (Ahli Majlis) serta penduduk setempat.

Keprihatinan ini perlu diteruskan dan perpaduan yang ditunjukkan perlu dikekalkan demi menghadapi pilihanraya akan datang. Berjuang tidak minta dibayar berkhidmat tidak minta disanjung, demi perjuangan yang amat mulia, kunamakan perjuangan untuk agama, bangsa dan negara..... Syabas dan tahniah.

No comments: