Thursday, January 14, 2010

PELANCARAN PERKASA NEGERI JOHOR


Saya dengan ini menjemput sdr/sdri/tuan/puan/Datuk/Dato’ ke Majlis Pelancaran PERKASA Negeri Johor yang akan diadakan pada 17 Januari 2010 pada jam 2.00 petang di Dewan Jubli Intan Batu Pahat, Johor. Saya yang dilantik sebagai EXCO Wira Perkasa Johor amat berbesar hati jika tuan/puan yang menyintai perjuangan Islam dan Melayu turut hadir di dalam pelancaran PERKASA tersebut yang akan disempurnakan oleh YB. Dato’ Paduka Ibrahim Ali selaku Presiden PERKASA Malaysia.

Secara jujurnya saya melihat, PERKASA adalah satu wadah, satu platform satu medium yang sesuai untuk digunakan oleh mereka yang menyintai kepada perjuangan Islam. Pelbagai isu yang timbul pada hari ini yang mengaitkan soal kepentingan Islam dan mengheret soal keperibadian Melayu yang dimanipulasikan oleh sesetengah pihak yang tidak sensitive atau mereka yang cuba untuk menguji kesepakatan Melayu/Islam dan cuba untuk mencabar kekuatan kita. Jika kita tidak bertindak selain menggunakan saluran politik yang diterajui oleh UMNO dan PAS, maaflah PKR boleh diisukan kamampuannya, jika kita tidak melibatkan badan-badan NGO Islam, jika kita tidak melibatkan kerajaan BN yang dipimpin oleh Islam dan jika kita tidak membawa kepada Raja-Raja Islam sudah pastinya sesuatu kes atau isu tidak dapat diselesaikan.

Ayuh sahabat-sahabatku, kita bergegas kesana, sebagai tanda sokongan kita kepada satu badan NGO yang sanggup untuk meletakkan kepentingan Islam dan Melayu sebagai agenda utama. Jika kita kuat dan bersatu kita akan dihormati.

Salam Perjuangan....

AKHLAK RASULULLAH IKUTAN KITA

2 comments:

Anonymous said...

salam,perkasa bakri dh ada?-azim-

MOHD RADZI BIN HJ. AMIN said...

perkasa bakri belum ada yg ada Muar / Ledang