Sunday, January 3, 2010

KUNJUNGAN MESRA DI DUN SUNGAI ABONG







Antara mereka yang hadir di dalam dewan PESTA 2
ucapan perpaduan, kasih sayang dan kerjasama antara yang ditekankan oleh Dato' Ketua Bahagian
Di antara pemimpin UMNO Bahagian Bakri yang hadir

3 Januari 2010 – Kunjungan mesra UMNO Bahagian Bakri diteruskan selepas daripada perjumpaan di DUN Bentayan, 3 kawasan telah ditetapkan iaitu di Dewan Serbaguna KKTDI 2, Dataran Kampung Parit Ulu dan Balairaya Parit Keroma Jalan Dato’ Haji Kosai. Lebih 600 orang telah menghadiri perjumpaan yang diketuai oleh Dato’ Saipolbahari bersama kepimpinan UMNO Bahagian Bakri.

Majlis dimulakan dengan nyanyian lagu Negaraku, Bersatu Bersetia Berkhidmat dan UMNO Johor ketika berada di KKTDI 2 diikuti dengan bacaan doa, ucapan Ketua UMNO Bahagian, penyampaian beg sekolah, penyampaian calendar dan jamuan. Turut diserikan dengan rombongan ke majlis perkahwinan bekas Setiausaha Puteri iaitu cik Haryati Osman dengan pasangannya dan ke rumah Naib Ketua Wanita iaitu Pn. Mariam Sharif yang dikenali Mariam A.
Di dalam ucapan Ketua UMNO Bahagian Bakri menyatakan UMNO Bahagian Bakri mempunyai asset sebanyak RM 7.5 juta iaitu nilai bangunan UMNO di Bakri Batu 1 yang akan dimiliki oleh ahli-ahli UMNO Bakri, ucapan terima kasih kepada ketua-ketua cawangan yang menggerakkan cawangan, sebagai ibu bapa kita perlu mengambilkira padangan anak-anak yang merupakan asset keluarga, bersama-sama berusaha merampas kembali kerusi di DUN Sungai Abong, majalah Suara UMNO Bahagian Bakri telah dikeluarkan dan akan terus dikeluarkan, kelulusan Penubuhan Peladang Kawasan Bakri yang mampu memberikan peluang kepada ahli-ahli UMNO dan berkaitan yuran keahlian.

Walaupun majlis dalam keadaan hujan, namun jentera UMNO tidak berpatah semangat dan meneruskan program kunjungan mesra dan percaya bahawa UMNO lah juara rakyat bukan juara membantah dan hanya polemic murahan.

No comments: