Friday, February 27, 2009

RUKUN NEGARA SEMAKIN DILUPAKAN

Sejak kebelakangan ini ada dikalangan kita yang semakin melupakan pengertian RUKUN NEGARA, mereka tidak lagi menghayati apa itu RUKUN NEGARA sehinggakan mereka sanggup mempersenda dan mempertikaikan isi kandungan RUKUN NEGARA. Mengapa ini berlaku ?

Nah...dibeberapa negeri Sultan tidak lagi dihormati, kerana ketaksuban politik Sultan diperlekehkan kedudukannya, apa Sultan boleh buat ? Di mana suara anak Melayu yang semestinya mempertahankan Sultan atau Raja sebagai lambang kekuatan Islam ? Jangan berpeluk tubuh wahai umat Islam dan Melayu.
Kepada mereka yang memperlekehkan Islam, Raja dan hak istimewa Melayu, jangan bermain dengan api, ingatlah perjanjian yang kita persetujui sebelum kita meredeka, ramai lagi anak Melayu yang sanggup darahnya dipertaruhkan dan nyawanya digadaikan untuk perjuangan Islam, Raja dan melayu sepertimana anak muda Palestin mempertahankan negaranya.

Kepada orang Melayu yang memperlekehkan Islam, raja dan hak istimewa orang Melayu, sedarlah dan fikirlah semasak-masaknya, jangan kerana perbuatan keji kita hanya untuk memuaskan nafsu sendiri, tapi fikirlah anak-anak dan generasi kita yang akan lahir, mereka ada haknya sepertimana yang kita miliki....
Semoga Allah SWT memberikan keselamatan kepada Islam, Raja dan Melayu.....HIDUP ISLAM, HIDUP RAJA DAN HIDUP MELAYU, HANCURKAN PENGKHIANAT DAN PEROSAK ISLAM...ALLAH HUAKBAR

No comments: