Monday, May 10, 2010

Selamat Menyambut Ulangtahun UMNO Ke 64

Saya selaku ahli UMNO seumur hidup ingin mengucapkan Selamat Menyambut Ulangtahun UMNO ke 64 yang merupakan parti yang telah banyak berjasa kepada negara, kerana parit inilah rakyat kita dapat hidup dengan penuh toleransi dan kemajuan negara dapat dicapai dengan kekuatan yang ditunjukkan oleh pemimpin UMNO terdahulu.

Kepada pendokong UMNO di semua peringkat, saya berpesan agar kita betulkan balik persepsi UMNO yang tercalar setelah PRU 12, banyak kelemahan yang kita lihat sehingga kita berkelahi antara kita dan mengukuhkan parti pembangkang, janganlah kita menjadi duri dalam daging yang akan membocorkan secgala rahsia dan kekuatan UMNO, kesetiaan kita telah terbukti apabila mereka yang keluar dari UMNO telah kembali kepada UMNO kerana tidak percaya dan kecewa dengan parti pembangkang, namun kita tidak boleh berdiam diri dan ini hanyalah bonus kecil atas kesedaran mereka memikirkan nasib orang Melayu pada masa akan datang.

Apa yang mustahak khususnya di Bakri yang mengalami 3 kerusi kalah hendaklah kita betulkan kembali niat perjuangan kita, kita bukan hendak memfaraidkan harta yang diusahakan oleh datuk nenek kita, tetapi kita adalah pewaris yang menjaga harta yang kita miliki untuk anak bangsa kita pada masa depan.

Salam perjuangan dan salam hormat...

MOHD RADZI BIN HJ AMIN (0319330)

3 comments:

smtabi'in said...

Selamat Menyambut Ulang Tahun UMNO yang ke 64... ntah bila tarikh sebenarnya... ni untuk UMNO Lama atau UMNO Baru??

MOHD RADZI BIN HJ. AMIN said...

Tarikhnya 11 Mei, UMNO lama dan UMNO baru sama sahaja...cuma UMNO lama tidak didaftarkan setelah perpecahan UMNO dengan Semangat 46...bila nak masuk UMNO biin ?...

smtabi'in said...

hehehhee.... ntah la bila masa tu akan tiba... tapi sampai hari ini masih selesa dengan non partisan lagi la.... doakan jer la masa tu akan tiba juga nanti....