Sunday, January 3, 2010

KUNJUNGAN MESRA DI DUN BUKIT NANING

3 Januari 2010 – Selepas daripada selesainya kunjungan di DUN Sungai Abong, maka kepimpinan UMNO Bahagian Bakri yang diketuai oleh dato’ Saipolbahri telah turun ke DUN Bukit Naning. 2 kawasan telah ditetapkan iaitu di perkarangan surau Batu 16 ¾ dan Balairaya Parit Tengah Parit Baru. Lebih daripada 400 orang menghadiri perjumpaan tersebut walaupun dalam keadaan hujan.

Di dalam ucapan Ketua UMNO bahagian, beliau menyatakan bahawa kelulusan untuk menubuhkan program giat mara di Parit Tengah telah pun diluluskan yang mana 4 kursus awal telah disediakan iaitu bengkel motosikal, kursus menggunting rambut, kursus jahitan dan grafik computer, pembangunan di Kampung Parit Tengah tidak akan dicicirkan, namun kerjasama dari semua pihak dan bersatu padu amat penting bagi hasrat yang ingin dibawa akan tercapai, beliau juga berharap puteri di kawasan Air Hitam dapat diadakan dan ditambah bagi mengukuhkan lagi jentera UMNO, beliau mengucapkan jutaan terima kasih kepada persatuan Belia Restu yang telah dirasmikan dan merupakan medium baru untuk menarik sokongan. Beliau menjemput kepada semua penduduk agar dapat hadir pada malam ini untuk hiburan informasi bersama Band PGA Bakri.

Walaupun DUN Bukit Naning memenangi kerusi pada pilihanraya lalu, namun kemenangan yang tipis ini perlu digandakan usahanya bagi meningkatkan lagi majority dan seterusnya dapat menawan kembali kerusi Parlimen Bakri.

No comments: